ТИГРОЛОВИ

Авторка сценарію: Анна Бурячкова

Продюсерка: Наталія Лібет


Це історія про неймовірний характер, про жагу до життя, нескоренність і, водночас, про прийняття, любов і самоіронію. Адаптація роману Івана Багряного «Тигролови».


Тайга, 30-ті роки XX століття. Українського авіаконструктора Григорія Многогрішного, замордованого в тюрмі НКВД, відправляють на Колиму ешелоном смерті. Поїзд, що везе українців на каторжні роботи Бамлагу, мчить крізь непролазну Тайгу без зупинок і нікому й на думку не спадає, що один з виснажених напівтрупів наважиться на зухвалу втечу. Не кажучи вже про те, що цим втікачем опиниться саме Григорій - в’язень, якого стережуть найбільше, перевіряють його присутність на кожній зупинці.


Вискочивши прямо в обійми смерті, Григорій не так сподівається вижити, як – вмерти вільним. Але опритомніє посеред непролазного тайгового лісу. Тим часом в експресі мчить до Хабаровська головний людолов і кат Григорія – майор Медвін. Впевнений, що виконав свій обов’язок стосовно Григорія, він все одно подумки повертається до нього, знаючи характер Григорія після років катувань, він ладен очікувати від нього всього.


Зібравши рештки волі, Григорій вступає в двобій з самою природою, заставляючи зранене тіло рухатись не так до якоїсь мети, скільки подалі від тих, хто не покине полювання на нього аж до останньої миті. Поки в цій битві полювальників і впольованих, Григорій отримав несподівану перевагу – сама Тайга виявилась прихильною до такої сили духу і сховала його від всюдисущої радянської системи катувань. Григорій не тільки рятується, а й знаходить своїх – сім’ю українських мисливців, що заробляють на життя надскладною працею – ловлею живих тигрів. Згодом Григорій і сам опановує мистецтво тигроловів, пристосовується до життя в Тайзі і тендітне кохання двох сильних характерів проростає між ним, та донькою родини мисливців - волелюбною Наталкою. Але доля не відступає і надсилає йому головний виклик – пожертвувати цим новим життям заради помсти тому, хто відібрав у нього попереднє, чи спробувати зберегти те, що є.


 

Команда проєкту

Анна Бурячкова, авторка сценарію

Українська режисерка та сценаристка. Її досвід – понад 15 років роботи режисером і 1st AD у кіно- та відеовиробництві з найбільшими міжнародними та українськими аудіовізуальними студіями. Її творчість була визнана на численних міжнародних фестивалях, зокрема Berlin Fashion Films, Berlin Music Video Awards, Cannes Lions’ Social Campaign Program. Вона з відзнакою закінчила Київський національний університет театру, кіно і телебачення в 2017. Фільм Анни з робочою назвою «Коли нам було 15» (2023) стане її повнометражним дебютом.

2019: “CLOUDS” музичний фільм для Соціальної ініціативи #SUPERPARENTS проти буллінгу / нагорода за 3е місце в категорії “BEST NARRATIVE” на BERLIN MUSIC VIDEO AWARDS / номінації: “LE PRINCE INTERNATIONAL FILM FESTIVAL”, GULF OF NAPLES FILM FESTIVAL, MACON FILM FESTIVAL, SAFILM SAN ANTONIO FILM FESTIVAL https://vimeo.com/327801028

2018: “REKYTE” музичний фільм / Краще музичне відео “KARABAS LIVE” та “LI-ROOM”


Наталія Лібет, продюсерка

Має досвід у сфері спільного виробництва, інвестицій та фінансів, який вона отримала в міжнародних компаніях. З 2017 року, вона – кінопродюсерка, випускниця міжнародної продюсерської школи EURODOC2021. Брала участь у навчанні шоуранерів MIDPOINT Cold Open 2020; організувала Лабораторію кіномонтажу в Україні в 2019-2021; є заступницею Голови Асоціації кіноіндустрії України у 2020-22; є переможцем 2000 Edmund Muskie/Freedom Support Act Graduate Fellowship Award. Вона є членкинею Української та Європейської кіноакадемій. Вибіркова фільмографія: повнометражний ігровий фільм Катерини Горностай “СТОП-ЗЕМЛЯ” (2021), Кришталевий ведмідь Berlinale Generation 14+; повнометражний ігровий фільм Мантаса Кведаравічюса ”ПАРФЕНОН” (2019), Литва-Україна-Франція, в конкурсі 34го Тижня критиків Venice FF; короткометражний ігровий фільм Декеля Бренсона “ANNA” (2019), Україна-Ізраїль-Великобританія, в конкурсі короткого метру 72-го Cannes FF, нагорода British Independent Film Award 2019.